Låg

5kommentarer

Hade en deppig dag igår och vaknade upp idag till samma känsla. Jag vet inte riktigt vad det är, förändringar, sysslolösheten eller så är det bara för att det håller på att bli höst. Vem vet. Känns jobbigt i alla fall. Vill inte vara hemma, vill ute och göra något men samtidigt har jag inte energi nog att känna mig exalterad för att gå ut och göra något. Aja, imorgon är en ny dag. Idag är dagens planer att promenera till arbetsförmedlingen och lämna in arbetsgivar- och studieintyg samt att ikväll åka till mina syskonbarns pappa och ge han en födelsedagspresent. Helst ska jag söka några jobb under dagen också. Det börjar faktiskt komma ut bra jobb för mig att söka nu, vilket i alla fall är något som gör mig glad!
 
 
Så här såg jag ut igår.

5 kommentarer

rebecca

16 Sep 2014 14:28

gosh, du är verkligen jättefin! och inte för att det har någon betydelse men du ser smalare ut än nånsin. inte för att det har avgör vackerhet alls men du har ju kämpat för det, därav lovord! kram

Therese

17 Sep 2014 20:17

Hoppas att du haft en bättre dag idag!

CG

18 Sep 2014 20:42

Trist med lite höstdepp.... men det får vi nog alla lite då o då! Brukar gå över när man kommer in i höstmyset med ljus, filtar o annat ♥

Jättefin du var i kläderna! Såg bekvämt ut :-)

Kram ♥

jenny

19 Sep 2014 10:43

Du får gå på en mysig höstpromenad och sen gå in och mysa med the ljus och en bra bok.. brukar hjälpa!:) älskar din kavaj, har en likadan och den är ju supermysig! :)

Biggie

21 Sep 2014 17:53

Jag är också inne i en höstdepp-period. Fy och usch! Men det brukar ju gå över efter ett tag så det är väl bara att stå ut :-)

Kommentera

Publiceras ej