Septemberhej

4kommentarer

Heeeej!
Undrar om jag får något pris för världens flitigaste bloggare?! Nej, förmodligen inte! Nu är det dags för nyttiga livet del femtioelva i alla fall och får blåsa lite liv i denna blogg i samband med det. Sommaren har varit givande, stressig, utvecklande, förvirrande och rolig. Har jobbat klart på världens bästa sommarjobb, har flyttat 142 mil och har nu bott i Luleå i 3 veckor där jag försöker vänja mig vid ett vardagsliv som involverar umgänge med min familj! Det känns fortfarande som att vi är på semester, har fortfarande inte förstått att "this is it". Det är så här vi kommer leva nu, väldigt spännande och roligt men samtidigt väldigt förvirrande. Är numera sysslolös, ingen skola och inget jobb vilket också känns konstigt och ovanligt. Vad gör man egentligen om dagarna?! Förutom att söka jobb då..
 
Angående viktnedgång så blir det denna gång inte så mycket fokus på vågen, dels för att vår våg gick sönder i flytten och vi har inte köpt en ny men också för att jag känner att det initialt kan vara skönt att slippa vågångesten.  och istället bara fokusera på att äta bra och försöka röra på sig. Är dock förkyld där förkylningen satt sig på luftrören så jag har lite andningssvårigheter men jag hoppas att det försvinner rätt så snart så att jag kan gå mer än 10 meter utan att dö andfåddhetsdöden ;)
 
Well, ville mest säga hej och att jag efter en mindre evighet är på G igen.
 
 

4 kommentarer

Therese

08 Sep 2014 20:48

Härligt med ett livstecken från dig här på bloggen och med ett inlägg som strålar av positivitet! Hoppas att du snart får ett jobb och att förkylningen släpper snart!

Svar: Åh tack :)
Sara

Marielle

08 Sep 2014 21:46

Kul att du är tillbaka!! Hoppas att du snart blir av med förkylningen så att du får extra energi till jobbsökandet! Lycka till!! M.

Svar: Ja det känns riktigt skoj, saknat bloggen :) Tack, det hoppas jag också!
Sara

Linda

10 Sep 2014 18:36

Härligt!
Och kul för mig som precis hittat till dig. Det jag läst hittills gör mig inspirerad eftersom jag känner igen mig i dig.

Svar: Vad kul att du hittat hit och själv känner jag mig glad att jag hittat din blogg nu också! Ska helt klart läsa vidare hos dig! :)
Sara

Biggie

11 Sep 2014 17:04

Välkommen tillbaka och välkommen upp till Norrland :-)

Svar: Dubbeltack! :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej