Trötta ben

0kommentarer

Haft en rolig dag tillsammans med systern och hennes barn. Passade barnen vid lunchtid så att min syster kunde åka och träna varpå barnen lyckades ha ner varje filt och varje kudde som denna lägenhet har på golvet. Jag älskar att se deras kreativitet och hur deras tankeprocess ser ut. Varför tappar man så mycket när man växer upp?!
 
 
När min syster kom tillbaka från träningen så besökte vi lekparker i stan och gick i någon enstaka affär. Var ute i nästan 3 timmar så mina ben och fötter är rätt arga på mig nu, även om vi såklart satt ner och pratade en del också, bland annat tog vi en fika där jag valde att äta en chokladbiskvi. En biskvi jag inte ångrar alls, det var jättetrevligt att ta en fika med dom!
 
En god middag senare och lite soffhäng så är den här dagen snart redo att avrundas! 
 
Hoppas att ni har haft en lika fin fredag som jag har!
 

Kommentera

Publiceras ej