Ny luft

5kommentarer

Vet ni vad som är sjukt? Idag var ju utanför lägenheten för första gången på en vecka. Varför? För att mitt knä totalpajjade just innan nyår och jag har sen dess inte kunnat räta ut det eller böja det. Jag har med en ansträngd haltning tagit mig mellan soffan, sängen och toan. Väldigt spännande liv på sistone med andra ord! Idag var knät mycket gladare tack och lov och jag fick andas annan luft än lägenhetsluft. Det är riktigt handikappande när knäna inte mår bra, man kan ju inte göra något överhuvudtaget känns det som. Väldigt tacksam för min sambo som med egna ord är "den enda som städat, diskat och tvättat på HELA året i det här hemmet". Hehe. Hoppas nu på att knät bara blir bättre och bättre så jag kan fungera normalt igen! 
 
 
Sista dagen på Kanariaöarna, i väntan på bussen mot flygplatsen.
 

5 kommentarer

CG

11 Jan 2015 11:27

Hej o välkommen tillbaka! Har saknat dig o att få följa din viktresa :-)

Verkar som om ni hade det kanon på Kanarieöarna! Avis, men åker troligen till Grekland i maj så då får jag lite sol också...

Trist med ditt knä, hoppas det snart blir bättre! Så att du kan komma igång med lite promenader ;-)

Du fyller 30 år och jag 40 år - perfekt tillfälle att ha delmål till ;-)
Nu kör vi!

Kram ♥

Jenny

23 Jan 2015 04:27

Hej!
Hittade din blogg av en slump vid årsskiftet och vill bara att du ska veta att det du gör är otroligt inspirerande! Hoppas allt är bra med dig och att det kommer inlägg snart!

Viktsextiosju

17 Mar 2015 13:18

krya på knäet!

Anonym

28 Apr 2015 09:12

Har du sluta blogga?

Jenny

01 Sep 2017 00:18

Hej! Efter lång tid hittade jag tillbaka till dig men ser att du inte upppdaterat något.. Hur mår du? Vad händer?

Kommentera

Publiceras ej