535

0kommentarer

Installerade en ny app i mobilen idag, endomondo, som förhoppningsvis kommer bli flitigt använd från och med idag. Tog med den ut på en promenad nu på kvällen. Mår fortfarande inte riktigt hundra så det blev bara 27 minuter men under den tiden brände jag 535 kalorier. Den visar hur långt man gått, hur länge, hur (karta), brända kalorier och mer. Riktigt roligt och jag blir motiverad att röra på mig bara för att få ett resultat där känner jag ;)
 
Hämtade ut ett paket från Lyko på posten (lite smink till sminkoholicen) och ett paket från mamma som innehöll mina träningsskor som jag glömde hos dom när vi var upp där för någon vecka sen plus att jag fick lite doftljus av henne som en överaskning. Lakrits och Citrongräs var de två dofterna. Känner mig på sjukt bra humör just nu! Woop woop :)

Kommentera

Publiceras ej