Inslagningsverkstad

0kommentarer

Nästa helg ska vi på dop, sambons brorsons dop. Presenterna var klar sen tidigare men jag hade fått en vision om hur inslagningen skulle se ut. Eftersom jag legat hemma nästan hela veckan har inhandlingen av inslagningsmaterial skjutits upp till idag. Var förresten grymt skönt att göra sig iordning, det vill säga klä sig i något annat än slappokläder här hemma, sminka sig och allt det där.
 
 
Såhär såg jag ut idag.
 
Jag har lovat mig själv att jag ska bli bättre på att göra fina och roliga inslagningar av presenter från och med nu för det blir ju såå mycket roligare om man lägger lite energi på det. Är för övrigt grymt sugen på att slå in julklappar med sånt där brunt papper, enkla "tråd"snören och.. lack? eller vad heter det där röda som man värmer upp?
 
Hur som, bara för att jag är så nöjd så lägger in jag in en bild på doppresentens inslagning. Det är första gången jag arbetar med cellofan och jag ångrar att jag inte gjorde bitarna längre så att det blev mer som stack upp däruppe.. men man kan ju inte vara expert första gången ;)
 
 
Där inne döljer sig en lekmatta med ett teddybjörnshuvud, ett tåg av träklossar och sex stycken mjuka byggklossar som har skallror i sig. Baljan (som dom kallade det i affären) är från rusta för 49 kronor.

Kommentera

Publiceras ej