Nöjd med gårdagen

0kommentarer

Igår fyllde sambons brors tjej (svägerskan?) 40 år och det måste man ju fira. De hade haft tårtkalas under tiden jag var på jobbet med släkten (fest blir det i oktober) och jag ville också gratta henne. Slutade jobbet 21 och satt där fram till 23, utan att äta något onyttigt - var så nöjd så med lite kaffe och roligt sällskap!
 
.. och idag är det fredag. 3½ timme till sambon också tar helg. Det känns inte som helg på riktigt förrän han också har det! Tror inte vi har några speciella planer för idag. Mår lite halvkonstigt, precis som jag gjort nästan hela veckan men om jag mår bättre ikväll hade jag gärna promenerat lite. Mest ser jag dock fram emot mitt beroende cola zero! Tillåter bara mig att dricka det på helgerna och jäklarimig vad sugen jag är just nu! (Väntar dock till ikväll med det ;)).

Kommentera

Publiceras ej