Bio

1kommentarer

Det blev ingen riktig kvällspromenad men det blev lite promenerande, till och från biografen! (20-25 minuter fram och tillbaka) Sist vi var på bio var för snart ett år sen. Fick ett infall innan idag och kollade vad som gick på bio och hur populära varje film verkade vara. Jag vill verkligen inte gå på bio när den film vi ska se just börjat visas för jag vill helst undvika att någon (förutom Philip då) sitter bredvid mig (då jag tar upp en del plats och känner mig obekväm om någon okänd sitter bredvid). De ska med andra ord helst visats ett bra tag innan jag kan tänka mig att gå på dem! Ja jag menar veckor/månader.. jag menar inte att komma försent till bion! 10 personer i en salong för 150+ var vi idag, haha :)
 
Den film vi såg var Thor - The dark world och på något underligt sätt lyckades både jag och sambon missa att den visades i 3D vilket vi brukar undvika av någon okänd anledning. Aldrig tittat på en film i 3D förr men det gick bra, var lite oroad att det inte skulle gå med mitt öga eller att jag skulle få ont i huvudet men det var bara en trevlig upplevelse :) Filmen var helt okej, en bra biofilm med mycket effekter och sådant som gör sig bra på bio. Den hade allt utan att egentligen ha något alls som man kommer ta med sig efteråt meeen klart godkänd :)
 
 
Min fining i snygga 3D brillor.
 

1 kommentarer

Jenny

13 Nov 2013 07:31

Åh vilken mysig tisdag!
Bio är helt klart underskattat:)
Vi har en salong i våran stad som har "nya" stolar, är väll några år gammal nu men känns fortfarande nytt:P
anyhow.. dessa stolar är utrustade med kopphållare på sidan.. så långt är ju allt bra.. men dessa nya stolar är MINDRE än de "vanlga gammla" hur tänkte de där.. de är ju mycket skönare såklart men tycker det är horribelt att jag precis får ned rumpan i dem.. har faktiskt en "liten" rumpa oxå.. jag går med på att jag väller ut ovanför,det hör ju som till när man är lite större.. men att rumpan knappt går ner är märkligt..
i vilket fall, det blev ett sidospår :P tänkte gå å se thor.. kul att den var sevärd! :)

Svar: Ja, det är härligt att göra sådana saker även om det är mitt i veckan.. Vi borde vara ännu bättre på det bara :) Hmm, låter ju inte helt smart med mindre stolar.. dels är det ju inte som att samhället krymper och dels så vill väl alla ha så stora och mysiga stolar som möjligt oavsett storlek på kropp? Vi provade igår en dubbelstol.. som en soffa för två utan armstöd mellan oss. Jag satt nog bättre än i vanlig stol men Philip fick nog lite mindre plats än i vanliga stolar :p Var dock rätt mysigt att slippa den där pinnen mellan oss :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej