Roligare med sällskap

2kommentarer

Är sugen på att ta en kvällspromenad ikväll och sitter och hoppas på att det ska bli lite mindre blött ute. Rätt säker på att jag inte kan få med sambon i regnet nämligen! Själv tycker jag att det kan vara okej att gå i regn, lite som terapi plus att man känner ju sig så fantastiskt duktig som faktiskt promenerar TROTS att det öser ner. Är ju inte direkt optimala förhållanden så man får ju ge sig en extra klapp på axeln om man tar sig ut då. Det är ju dock tusen gånger roligare att promenera med sambon än själv.. inte helt säker på att jag orkar ta tag i mina egna tankar just nu eller ha någon slags självterapi. Så med andra ord.. regn, försvinn! :)

2 kommentarer

Mizca

12 Nov 2013 16:32

Svar: Ja, men det tycker jag nog. Väldigt peppande=)

Moa

12 Nov 2013 19:15

Äh, det är bara att gå ut och gå :) Du verkar ju vilja, då är det inget som ska hindra dig :) om du inte är skadad eller jättesjuk :P

Svar: Sant sant :) Nu blev det inte någon riktig prommis men lite promenerande blev det i alla fall :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej