Dagen

3kommentarer

Sambon kom hem först vid 3 och vi somnade kanske vid 3.30 men jag kom ändå upp nog tidigt för att det skulle vara värt att äta frukost. Tur det med tanke på att jag förberedde den igår kväll, blev davosgröt som ska "svälla" under natten.
 
Så vad händer idag då? Borde plugga (ska läsa en lång text - jag tycker det är bland det tråkigaste som finns i pluggvärlden) så ska försöka motivera mig själv att få det gjort. Borde städa (bland det tråkigaste som finna i denna värld) och så borde jag försöka komma på något mer att göra utöver det.
 
Tror jag avslutar inlägget här innan ni blir allt för avundsjuka på min fantastiska dag ;)
 
 
 

3 kommentarer

viktsextiosju.webblogg.se

09 Oct 2013 11:25

nu blev jag nyfiken, davosgröt? berätta =)

Svar: Det är 1 dl havregryn med 2 dl yoghurt som får svälla över natten. i kylskåpet. Plocka fram på morgonen och ät (utan tillagning). Serveras med bär/frukt :)
Sara

Jenny

09 Oct 2013 15:03

Hej!
Gu vad duktig du är! jag blir så inspirerad av andra i samma sits som kämpar och kämpar även om man vill slå huvudet i väggen ibland.
jag har en lång resa framför mig oxå och hoppas jag kan hålla motivationen på topp :)
Superduktigt!

Svar: Tack vad snäll du är! :) Ja viktbloggar är fantastiska som inspiration, jag försöker hitta så många som möjligt (som uppdateras) :)
Sara

Jenny

09 Oct 2013 15:04

Jag hoppas det är ok att jag länkar din blogg?

Svar: Självklart är det de! :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej