En till jämförelsebild

6kommentarer

Det finns inte så överdrivet många bilder på mig från när jag var som störst. Om någon har bilder på mig från då (familjen antar jag) så får ni gärna skicka över dem till mig. De jag har är lite sittbilder och bilder där jag är med andra och så vidare. Svårt att göra jämförelsebild av dem just nu då jag inte har någon aktuell bild som liknar dem. Ja för jag tänkte jag kunde slänga in en jämförelsebild igen. Gjorde en egen kategori för sådana här inlägg nyss och kände att jag lika gärna kunde skapa ett till inlägg då också!
 
Den nyare bilden är visserligen någon vecka gammal men det var den bästa jag kunde htita där huvudet var med på bild. Den gamla bilden har ni sett i förra jämförelsen.
 
169 kg vs 190 något (alltså inte när jag var som störst men nära).
Nu är dom tagna i lite olika vinklar och den ena har jag själv tagit och den andra tog sambon och avståndet varierar också så den är väl inte 100% sann. Oavsett så gillar jag den här jämförelsen. Den gör mig glad :)

6 kommentarer

Maria

01 Oct 2013 11:24

Wow. Det är ju jätte stor skillnad. Så visst ser man tydligt att du gått ner i vikt här.

Mycket bra kämpat. :-)

Svar: Tack :)
Sara

Mamma

01 Oct 2013 19:10

Vilken skillnad! Det syns ju hur mycket som helst.

Svar: Ja det syns lite nu.. ser det på bild men inte i spegeln :)
Sara

Therese

01 Oct 2013 20:43

WOW! Blir så imponerad av dig!

Svar: Tack :)
Sara

Jenny

01 Oct 2013 22:53

Sjukt grymt jobbat! Man ser verkligen din viktnedgång! Fortsätt kämpa :)

Svar: Tack :)
Sara

emma-isabella

07 Oct 2013 00:44

Hej!
Först vill jag säga: VAD FIN DU ÄR!!
:)
Glad att jag hittade hit.

Nu ska jag fortsätta snusläsa din blogg :)

/en tjej som åxå kämpar på med vikten. Kika gärna in hos mig :)

KRAM

Svar: Tack! :) Ska spana in din blogg :)
Sara

Viktväktarinnan

06 Jan 2014 19:36

Wow Sara! Vilken resa du har påbörjat. Jag har sagt det förr och jag säger det igen - du är grymt duktig. Jag är sååå imponerad! Kan vi inte följas åt? Även om jag bloggar "under cover". (Du ser på min mailadress vem jag är).
Vi kan stötta varandra och sparka röv när vi tappar fokus.

Du är fantastisk och du vet väl att du värd det liv du eftersträvar?


Kram "Viktväktarinnan"

Svar: Tack vad snäll du är! Ja självklart kan vi följas åt! Ska spana in din blogg, vad kul! :) Kram!
Sara

Kommentera

Publiceras ej