Glad tjej

3kommentarer

Precis hemkommen från en rekordpromenad! 5,4 kilometer, över en halv mil! Kanske inte är någon särskild bedrift för andra men det är stort för mig, det är tungt att bära omkring på den här kroppen. 3 km klarar jag utan problem, 4 km är okej, 5 km är sjukt tungt. Har nog aldrig, vad jag vet, kommit över 4km förr. Det tog sin lilla tid dock, rundan tog 1 timme och 14 minuter men jag brände enligt endomondo 1204 kcal under tiden. Sjukt nöjd faktiskt :D
 
 
Lite mörkt ute :)

3 kommentarer

Moa

03 Sep 2013 23:11

Bra jobbat :)

Mizca

03 Sep 2013 23:48

Vad duktig av dig!

Svar: HerreMinSkapare vad du har flyttat långt för dina kärlekar, vad trevligt.
Ja, jag håller med dig, en mil är långt om man inte får träffas när man vill .. Jag hade ändå rätt tur att kunna träffa honom varje helg ofta men ibland blev det längre mellan och då vart det lite mer jobbigt. Men men, så är det ju!

Vi var tillsammans ett halvår innan vi flyttade ihop och då hade jag bott här nästan en månad innan jag tog flyttlasset på riktigt. Jag var sjukskriven från jobbet och ville inte vara ensam hemma fall nåt skulle hända (åkte in akut några ggr till sjukan) så var här ca en månad och sen bestämde jag mig för att åka hem, säga upp mig från jobbet och flytta hit. Åkte hem en torsdag, åkte direkt till chefen o sa upp mig, sen till rummet och började pack och på kvällen tog jag och Jimmy de som fick plats i bilen. Måndagen efter tog vi resten ... gick fort men var så underbart!
Dock ganska trångt, bodde två i en etta på 32kvm så när vi efter ett halvår där flytta till denna trean på 102kvm fick man nästan använda gps för att hitta varandra :D Stor skillnad =)

Mizca

03 Sep 2013 23:56

Svar: Instämmer, jag klarar inte riktigt av att vara ensam för mycket, jag vill ha någon att laga mat till ibland, att städa med, att överraska emellanåt, och nån att passa upp på och bli uppassad av nån. Tycker detta är livet om man säger så :)

Kommentera

Publiceras ej