Kvällspromenad

1kommentarer

Kvällspromenad: Check! Jag älskar kvällspromenader, det är svalare och det är så mysigt att gå omkring med min älskling när det är mörkt ute. Blev en 50 minuters promenad (3.76 km). Brände 828 kcal.
 
Jag har hela förra året sagt att jag ska gå hem eller till från skolan men fått för mig att det är rätt långt. Jag åker buss till och från skolan. Gick mot skolan nu ikvälloch kom rätt långt på hyffsat kort tid, till min förvåning. Jag gör dock ofta så, överskattar avstånd (är nog min lathjärna som tar över) men kollade upp avståndet nu på datorn och det är BARA 2.5 km! Woot?! Har bestämt att jag ska börja promenera hem från skolan (åker buss till då jag blir svettosuperstar när jag går nu för tiden.. eller ja jag får ju gå en bit nu också för att ens komma till bussen).
 
Det här blir bra :)

1 kommentarer

Jenny

05 Sep 2013 22:59

Jag gillar med kvällspromenader men får aldrig med killen tyvärr.

Svar: Vad trist, är ju ett mysigt sätt att få lite kvalitetstid, inte så mycket annat som stör. Ja det skulle vara trafik då ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej