Mysmorgon

3kommentarer

Hade igår tänkt räkna ihop hur många kilometer jag promenerade förra veckan, precis som jag gjorde söndagen innan men det glömdes bort helt. Förrförra veckan blev det 17 kilometer och förra veckan blev det något mindre - 16.5 kilometer. Ska försöka närma mig 18 kilometer den här veckan!
Just skrivit klart inköpslistan för kvällens veckohandling och det blev en låång lista. Många nya produkter och saker vi inte lagar med annars. Är nog mest spänd på linser, aldrig ätit det förr så det ser jag framemot! Hade gärna ätit saker som bulgur och quinoa (andra veckor, inte denna) men sambon tycker att det är "läskigt" och det blir inte att jag gör det enkomt till mig så jag är glad att han går med på att prova linser denna vecka (då man rimligtvis borde tycka att det låter läskigare.. men inte det;)).

Hade förresten en riktig mysmorgon imorse med ett mörkt vardagsrum, lite mysbelysning, satt mig bekvämt i soffan med en mugg te och surfade lite bland de olika sidorna som internet har att erbjuda. Riktigt bra känsla. Kändes höstigt och lyxigt på samma gång. Får bli fler sådana morgonar!

3 kommentarer

Mizca

16 Sep 2013 19:25

Svar: Man borde ju faktiskt kunna välja själv om man vill skicka in alla samtidigt eller varannan vecka. Min sambo sa att han skickade in alla i slutet av månaden, så jag tror man kan det. Men måste kolla det. Låter ju konstigt att man bara kan skicka in två ggr i månaden.

Mizca

16 Sep 2013 23:42

Svar: Tack tack!
Första gången jag ger mig på att vika dem och är själv rätt nöjd. Resultatet blir väldigt bra änsålänge.

Mizca

16 Sep 2013 23:43

Svar: Jajjemen. Det måste ju vara goda saker inplanerade, annars blir det värre för mig att laga mat, tyvärr!

Kommentera

Publiceras ej