Allt och lite till

1kommentarer

Berg och dalbanedag idag igen. Så mycket att göra och så lite tid och värst av allt.. jag kan inte kontrollera allt. Även om mycket är upp till mig så är jag också beroende av att andra ska ta beslut och ta sig tid. Kan inte vara hälsosamt att stressa upp sig och ha sådan ångest som jag har nu.. hoppas det blir bättre snart. I morgon blir det läkarbesök (ögat) och sen arbetsintervju (fick samtal om det idag, snabba puckar), sen hem och plugga massor innan jag måste skicka in uppsatsen (vad som är gjort so far) till handledaren igen. Vill skriva så mycket som möjligt så att hon har så mycket som möjligt att ge respons på.
 
Trots stress och mycket känslor så går det ändå förvånansvärt bra med suget/maten. Visst, vissa dåliga tankar har väl ploppat upp sista dagarna men de är inte så "intensiva" som de brukar vara vid lägen likt denna. Jag kämpar på.. men borde sova nu så jag orkar med morgondagen.
 
God natt på er!

1 kommentarer

Lotta

24 Apr 2014 07:10

Låter som du har ganska sund inställning till vikten i varje fall o visst är det så att det inte är bra att stressa under för lång tid men en liten stress då o då gör inte så stor skada. Har hört att det tom kan vara bra.
Jag tycker du gör ett riktigt bra jobb!
Lotta

Svar: Säkert ingen fara men varit lite väl mycket stress senaste månaderna (har en stresstopp nu igen) :) Tack!
Sara

Kommentera

Publiceras ej