Barnkalas

3kommentarer

Vi var på 3-årskalas idag på kvällen. Inte det vanligaste med barnkalas på kvällen men det blir som det blir ibland med skilda föräldrar. Var rätt trevligt att träffa lite folk men som vanligt blir jag grymt trött efter sådana sociala tillställningar där ljudnivån är riktigt hög. Borde nog kolla upp min hörsel, jag har mer eller mindre självdiagnostiserat mig med nedsatt hörsel bara. Har ofta problem att höra vad människor säger rent generellt. Aja var inte mer om mina krämpor jag skulle skriva om, haha. Kalaset var trevligt som sagt och jag tackade nej till både tårta, kakor och chilinötter och nöjde mig istället med en kopp kaffe med ltie mjölk i. Känns gött.
 
Annat som känns gött är att jag idag bokat in min första intervju till c-uppsatsen (tisdag). Riktigt glad för det!
 
.. och så avrundar vi det här inlägget med en dagsfärsk bild som Philip tog på mig tidigare idag.
 
 

3 kommentarer

mamma

19 Apr 2014 17:59

Du är så fin <3

Svar: Tack :)
Sara

mamma

19 Apr 2014 18:00

Du är så fin<3

Susanne

19 Apr 2014 19:02

Du är så vacker. Din sambo måste vara lycklig med en så underbar tjej . Glad påsk kram

Svar: Åh vad snäll du är! :) Tack! Glad Påsk på dig! Kram
Sara

Kommentera

Publiceras ej