En liten promenad

2kommentarer

Inte promenerat något på någon vecka nu men idag var det dags igen. Brukar sikta på att komma över åtminstone 30 minuter men idag blev det bara 27 minuter dock mestadels i jobbigare terräng än asfalt så det blir nog bra ändå. Min bak kände då av det! Vi gick runt och spanade in området som vi ska flytta till om en månad. Var skönt med en paus i pluggandet och få lite friskluft på köpet! Dessvärre hade solen som hälsat på oss på senaste gömt sig men vad gör det :)
 
 

2 kommentarer

Nina

02 Apr 2014 21:28

Wihoo.. kom mig också ut på prommis idag... Men fy fan.. Det är verkligen bland det tråkigaste jag vet... Men visst.. man känner sig duktig efteråt.. =)

Svar: Härligt! :) Neeej, det är ju så.. tycker inte heller det är särskilt roligt egentligen men känslan efter är rätt bra! Det är dock mkt roligare med sällskap eller med bra musik i öronen om man går själv.. men ja, inte någon favoritsyssla även med musik eller sällskap ;)
Sara

Nina

03 Apr 2014 09:34

Skönt å höra att det inte bara är jag.. Blir nästan aggressiv när jag får kommentaren: - Det är bara att ut å gå! För mig känns de som att dom ber mig göra en rotfyllning varje dag. =)

Svar: Haha :) Ja lite så.. jag tycker det känns lite lättare om jag promenerar till ett mål.. typ promenerar till ngn eller till affären osv.. jämfört med att bara gå omkring där enda syftet är att bara gå.. i en cirkel, utan mening.. haha.. fast de flesta av mina promenader är ju tyvärr dom där meningslösa cirklarna ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej