Friskluft

1kommentarer

Friskluften och all lek tog på krafterna, är helt färdig nu när vi kommit hem från Tylösand. Ligger i soffan och försöker samla ork till resten av dagen! Barnen letade påskägg, sen grillades det korv och gräddades våfflar, fotboll, filthäng och massa mer. Var en riktigt trevlig dag där ute. Tog en korv med bröd och räknade det som lunch. Inte supermättande men det var ju inte direkt en lågkalori korv så det fick räcka så.
 
 
Philip hittade en fotboll och började genast trixa med den..
 
 
Sen hittade han en kompis (brorsbarn) att grejja med bollen tillsammans med.
 
 
Philip fångade mig på bild när jag satt på en filt. Förr i tiden skulle jag aldrig posta en sån här bild men skit samma. Faktum är att jag skulle ha raderat den direkt men nu blir jag glad för nu fick jag en till före bild att lägga till mappen jag sparar alla bilder på mig i (för att kunna jämföra senare).
 
 
Havet där bakom.
 

En del av gänget.
 
 
 
 
 
 

1 kommentarer

CG

21 Apr 2014 19:07

Ser härligt ut!

PS. Tycker bilden är fin på dig, vet själv hur det är att inte vilja vara med på foto...


Svar: Tack :) Ja, det är inte alltid så roligt men jag tycker det är bättre nu än förr i alla fall :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej