Glad ändå!

2kommentarer

Även om det stora pluset på vågen kändes förjävligt rent utsagt så har det inte påverkat min dag nämnvärt. Det är jättefint väder ute så jag klädde mig i t-shirt (och det var varmt med det). Jag hade inbokat intervju nummer två till c-uppsatsen och var lite tidig dit så jag gick en extra runda ner till havet och njöt i några minuter av vädret och utsikten. Kände mig lugn och harmonisk.. riktigt skönt. Intervjun gick jättebra och jag gick därifrån med ett lyckorus. Jag kände och känner mig så grymt lycklig.. har som sagt varit mycket på sistone så den där känslan av ren lycka och välmående var  grymt uppskattad och efterlängtad.
 
Vore trevligt att stanna ute i solen men min dag tillbringas nu vid datorn för att transkibera intervjun och för att förbereda morgondagens redovisning (seminarie). Fortfarande glad dock!
 
 
Är man för tidig kan man få njuta av den här utsikten!
 

2 kommentarer

yelling timber

28 Apr 2014 17:33

Du kan åt mycket salt så du samlade vätska eller något. =) Jag måste fråga vad det är för utbildning du har gått?

Svar: Det är möjligt :) Socialt arbete - ledning och organisering heter min utbildning. Det är en ledarskapsutbildning inriktat mot socialt arbete (ex, äldre, handikapp men kan vara allt möjligt inom socialt arbete).
Sara

Lotta

28 Apr 2014 20:00

Ja ibland tycker jag inte man ska stirra sig blind på vågen utan få en känsla istället. Även om det är så att man väger för mycket betyder det ju inte att man måste vara olycklig.

Dessutom med en sådan utsikt och gott om tid kan det ju inte bli bättre!

Svar: Nej, viktnedgång är bra men välmåendet är ju också viktigt :) Det är balansen där mellan som är viktigast! :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej