Lite av de nya kläderna

4kommentarer

Försökte fota lite av de kläder jag beställt och köpt på senaste.. meeeen, det gick sådär.. hehe, måste putsa speglarna för att kunna visa mörkare plagg och se det orkar jag inte göra idag!  Jag har alltid sagt att jag kommer bli ruinerad den dagen då jag kan köpa kläder från ett större utbud.. jag förstår inte hur tjejer som kan köpa bland de "vanliga" storlekarna gör det. Jag skulle bli helt galen av alla möjligheter!
 
 
Den här kjolen är ny! Jag älskar den. Jag menar, jag älskar den sjukt mycket! Jag måste ha den i midjan då den är för tajt att ha längre ner. Osäker på om det är en sådan modell som ska vara i midjan eller inte.. men spela roll! Det funkar fint för mig. Kommer dock ha leggings på mig när jag använder den på riktigt. Från ellos.se
 
 
Närbild på tyget.
 
 
Ny kofta och klänning.. drog i klänningen lite just innan bild så stör mig rätt mycket på "bluppen" som bildades men aja! Jag insåg för ett tag sen att en vit kofta kanske kan vara bra, såg sen den här med rosa prickar och resten är historia. Älskar prickar, älskar rosa. Klänningen har inga ärmar för övrigt. Kommer säkerligen ha leggings under även här. Jag älskar leggings och älskar inte så mycket mina knän eller det faktum att låren bråkas med varandra om det inte är ett plagg mellan. Även de här plaggen är från ellos.se.
 

4 kommentarer

Marielle

13 Apr 2014 18:23

Jättefina och fräscha kläder! Om du inte vill ha leggings någon gång men ändå kjol/klänning, kan du ha "cykelbyxor" under. Då irriterar inte låren mot varandra och det känns luftigare och svalare än leggings när det är varmt... Det finns bra och billiga cykelbyxor på ellos och cellbes.

En fråga: När du kokar bulgur i Sambal Oelek vatten, hur mycket sambal använder du till hur mycket vatten, alltså förhållandet sambal/vatten? Jag älskar den kryddan men har aldrig använt den i kokvattnet. Det låter som en toppenbra idé men man vill ju inte att det ska bli föööör starkt heller... ;-) Ha en fin kväll! M.

Svar: Jo, det hade jag alltid förr i tiden (cykelbyxor) men jag är bara orolig att de ska vara för korta och "rulla" upp.. det som hände mig där när jag någon gång för länge sen slutade med cykelbyxor.. men jag får kolla upp utbudet igen kanske.
Hade 1 tsk (ca) för 4½ dl vatten, .. men man kan nog ha mer om man vill ha det lite starkare, var inte särskilt starkt :)
Sara

yelling timber

13 Apr 2014 18:26

Vad härligt med färg och prickar och blommor. =) man blir ju glad av dem, bättre kläder kan man väl knappast ha. =) Blev lite inspirerad... jag som alltid går i svart.

Svar: Ja jag försöker ha färgglada plagg (i alla fall nått av plaggen, oftast en tröja eller klänning) men sen finns det ju dom där dagarna när man bara tycker man passar i svart ;) Tänkte att kjolen jag visade häromdagen (svart med vita prickar) kunde fungera på sådana dagar för att liva upp det liiite i alla fall! :)
Sara

Mamma

13 Apr 2014 20:05

Jättefina somriga kläder :-). Du har alltid varit bra på att få in färg på dina kläder medan jag själv oftast dras till det svarta trots att jag alltid har målsättningen att hitta nåt med färg ;-)

Svar: Tack :) Färg är ju så roligt, önskar jag hade fler färgglada plagg!
Sara

osignerat.blogg.se

14 Apr 2014 06:53

Åh, älskar koftor och denna var jättefin!

Härligt när man kan köpa nytt och håller med dig, hur kan man låta bli att köpa allt som passar när man har en "vanlig" storlek?

Svar: Ja den är söt den koftan ;) Jaa.. helt orimligt är det ju! Jag måste bli rik när jag kommit ner i en sådana storlekar, haha!
Sara

Kommentera

Publiceras ej