Slut på helgen

0kommentarer

Så var en helg över och jag är glad över att jag kunnat slappna av. Leva lite i stunden och inte stressa över allt som jag har en tendens att göra just nu. Blev social lördag som jag skrev och idag söndag har vi mest chillat här hemma. Har rensat min garderob och sorterat dom i 4 högar. Skänkes, släng, spara och packa.. för ja, jag kommer inte använda hela min gardrob den kommande månaden så kan lika gärna packa ihop rätt mycket inför flytten. Blev rätt mycket i både skänkes och slänghögarna så det var skönt göra sig av med lite som aldrig används. Har även städat, kika på film och åkt runt i bilen för terapi ;) En väldigt bra söndag faktiskt, lagom innehållsrik.. om man inte räknar med att ngn kidnappat tvättstugenycklarna så vi inte kunde använda vår tvätt-tid. Har haft en lätt irriterad sambo här hemma som satt upp lappar och knackat på och sprungit upp och ner för att kolla om tvättstugan blivit ledig någongång.. men icke! Nåväl!
 
Imorgon ska jag till skolan för första handledningstillfället, är nervös då jag inte vet vad som förväntas av mig på första mötet eller vad vi ska göra då men det kommer säkert gå bra. Hoppas att handledaren är bra också!
 
Dags att sova, vägning imorgon på morgonen! Hoppas på bra resultat :)
 
Natti

Kommentera

Publiceras ej