Tisdag

1kommentarer

Promenaden idag har än så länge inte smärtat mina ben så som det gjort på senaste tiden! Håller tummarna för att jag slipper smärtan imorgon också.. i så fall kanske jag vågar promenera lite mer igen. Råkade för övrigt somna tillsammans med sambon tidigare på kvällen och vi sov i tre timmar.. känns kanske inte helt optimalt men jag hoppas på att kunna sova i natt ändå, fortfarande trött så. Blev ju inte så mycket sömn natten till idag och sen har jag haft en berg och dalbanedag när det gäller känslor och humöret. Det tar på krafterna.
 
Hade förresten en ny upplevelse igår.. vi "fuskade" lite och köpte en kebabsallad till middag som vi åt i bilen, parkerade vid havet (bilpicknick?). Sambon brukar ha sin mat i famnen när vi ätit i bilen förr men jag har liksom inte haft nog med benyta för att det ska gå bra då magen alltid tagit upp så mycket plats på låren när jag sitter ner. Igår fick matlådan plats i famnen utan problem! Känns ju lite komiskt att jag insåg det när jag åt snabbmat..

1 kommentarer

Moa

24 Apr 2014 19:13

Skönt att det inte gjorde ont :)

Det är dom små saker som att ha matlådan i knät som får en att fortsätta och gör en glad :)

Svar: Ja, jag hoppas det fortsätter så :) Visst är det så! Alla de små upptäckterna :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej