Födelsedag

2kommentarer

Idag är ingen vanlig dag för idag är det min sambos födelsedag! 32 år blir han och han fick starta dagen med frukost på sängen med tillhörande sång. Min röst höll inte riktigt (fortfarande sjuk) och det lät förjävligt så jag fick speeda på processen lite men är det en födelsedag så är det.
 
Varit så himla mycket nu och jag känner att jag aldrig blir frisk för jag hinner aldrig vila upp mig. Har försökt att ta det lugnt nu idag innan sambon kommer hem från jobbet.. tittade på en film (the butler) och druckit mycket vatten. Att titta på en film som man började gråta av var så här i efterhand kanske inte världens bästa idé när man redan har en snuvig näsa, men men.
 
Blir en lugn födelsedag för herrn i mitt liv här hemma. Presentöppning, mat, film, spel och bara umgås vi två och försöka koppla bort alla måsten som stressar oss och ger oss ångest alla andra dagar.
 
Grattis Philip på födelsedagen! :)
 
 
Imorse vid frukosten på sängen :)

2 kommentarer

Mattias

25 Feb 2014 15:14

Grattis Philip!

Jenny

25 Feb 2014 21:07

Vilken mysig start på dagen!
När man kommer upp i åren är ju det aldra viktigaste att fira med nära och kära:)

Svar: Ja det hör som till med frukost på sängen :) Det är ju så! :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej