Onsdag

0kommentarer

Det här med att kliva upp tidigt gör att det känns mer okej att lägga sig tidigt. Jag är normalt sett inte så benägen att lägga min innan midnatt, man missar ju så mycket om man lägger sig tidigt! .. ja eller så brukar jag tänka, vet inte riktigt vad jag missar om jag ska vara ärlig. Vi la oss vid 22 igår. Så skönt. Vi hälsade på hos sambons bror med familj igår kväll och passade på att promenera dit och hem istället för att ta bilen. Totalt 44 minuters promenad blev det. Bokade även in när vi ska ha "kalas" för sambon (han fyller år nu på tisdag den 25e) det blir kalas söndag 2 mars för hans familj. Hade tänkt ha nu i helgen men då är det andra kalas (försenade) i familjen.
 
Imorse vaknade jag upp med huvudvärk och halsont men tog mig ändå ut på en 33 minuters morgonpromenad. Har ätit min gröt nu och ska strax sätta mig skönt i soffan och slötitta hockey samtidigt som jag pluggar (läser) inför morgondagens seminarie om feministiska teorier och perspektiv.
 
 

Kommentera

Publiceras ej