Kvällsprommis

1kommentarer

Blev en kvällspromenad idag efter skola, middag och lite tv tittande. 40 minuter lyckades vi skramla ihop ikväll. Känns i benen nu, dom känns trötta och lite darriga. Har helt klart tappat en del sen sist jag var inne i promenadrutinen, hastighet, kondis och ork men det kommer nog snart tillbaka! Vi gick längs Nissan större delen av promenaden vilket jag tycker är riktigt härligt, så mysigt och fint där! :)
 
Nu sitter jag bänkad i soffan, ätandes på dagens kvällsfika - en fruktsallad - och funderar på om jag ska påbörja handikappsrättens tenta idag eller om jag ska ta kvällen ledig och ta tag i den imorgon istället. Jag är en sådan som arbetar bäst på kvällen och till och med på natten. Lutar dock åt att ta det imorgon, huvudet är rätt trött efter dagens långa seminarie (som för övrigt gick helt okej).
 
 
Nissan i mörkret.. :)

1 kommentarer

Lotta

10 Jan 2014 22:47

Ååå vad det låter härligt, o jobbigt samtidigt. Skönt att du kom ut i varje fall och finns det något underbarare än att få gå vid vattnet - Nissan, skulle i så fall vra längst stranden (enligt mig i varje fall)
Jag saknar det enormt mycket! Var o gick längst Vilshärads kust under julen och det var sååå skönt att bara få känna vinden svepa i håret.
Duktig att du komme riväg på promenad även om det var ett tag sedan, en bra rutin som jag tyvärr inte innehar så var stolt för det!!!
Lotta

Svar: Ja det är fint att gå längs vattnet :) Jag hoppas jag håller i promenaderna, jag brukar ju historiskt sett inte vara jätteduktig på det men jag ska försöka :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej