Regn

3kommentarer

Tog en halv evighet idag hos läkaren med undersökningar, starka lampor, en till läkare, kolla tryck i ögat och fota det. Tydligen ser det bättre ut, mitt ärr på ögat, men jag hade sämre syn idag. De trodde dock det berodde på torrhet så jag fick två nya mediciner, utöver de två jag tar redan. Jag är verkligen inte van vid att behöva ta medicin dagligen så senila jag har lite problem att komma ihåg det ibland men det ska nog gå bra.
 
Promenerade hem i ösregnet (fick vrida ur kläderna när jag kom hem) fick i alla fall ihop 20 minuter på den promenaden. Tvivlar på att det blir någon kvällspromenad idag, i alla fall inte om regnet håller i sig men utöver det borde jag vara hemma och skriva på min hemtenta. Fick lite nya planer nyss så att jag inte kommer kunna plugga hela dagen imorgon som jag tänkt då sambon tagit ledigt halva dagen imorgon och tänker ta med mig till gekås! Woop woop!
 
Pluggdags nu fram till middagen! :)

3 kommentarer

Mizca

09 Jan 2014 15:57

Svar: Jag håller med dej! Klart att det är bra att en sådan operation finns tillgänglig för dem som anser sig behöver - men jag tycker det skulle vara en allra sista utväg isåfall. Då måste man verkligen ha försökt på egen hand själv utan att lyckas!

Mamma

09 Jan 2014 17:47

Skönt att ärret ser bättre ut i alla fall. Hoppas nu bara att synen blir något bättre framöver. Kul med en tripp till Ullared i morgon, hade gärna följt med:)

Svar: Ni får komma ner så ni kan följa med dit någon gång ;)
Sara

Mizca

09 Jan 2014 22:17

Svar: Ja, verkligen ;)

Kommentera

Publiceras ej