Hej!

5kommentarer

Vad hände? Helt plötsligt försvann orken och lusten och motivationen. Satt väldigt intensivt med uppsatsen och sen började opponeringstiden. Sen rullade det på och jag gick introduktion på jobb, bredvidgång i fem dagar och sen idag har jag jobbat min första riktiga dag som enhetschef på en hemtjänst enhet. Sommarjobb. Utöver det har det varit allt annat i livet som flytt och planering av nästa flytt..  för ja, den är bokad nu, norrlandsflytten! Vi flyttar i mitten av augusti då sambon har fått jobb däruppe och efter ett väldigt intensivt lägenhetssökande hittade vi en tvåa i centrala Luleå (hyres). Jag ser ljuset i tunneln, ja faktum är att det är betydligt ljusare redan nu när skolan i stort sett är avklarad (får betyg vilken dag som helst nu). Försöker mest vänja mig vid det arbetande livet nu och bristen på dygnets lediga timmar. Känns som att jag bara hinner sluta jobbet innan jag måste sova och påbörja karusellen igen! Ovant när man är van att vara hemma hela dagarna och plugga!

Det nyttiga livet.. nej.. det nyttiga livet har inte existerat. Har varit på G att börja det flera gånger men orken, motivationen, lusten har inte funnits där.. men idag har jag varit duktig och jag planerar att fortsätta på den banan! Så, här är jag igen, tillbaka på bloggen.

Hur har ni haft det, ni som fortfarande kikar in? :)

 

 
Jag på midsommar :)
 

5 kommentarer

Hundrafemtiotre

24 Jun 2014 06:04

Hej!!!

Skönt att höra att du mår bra och att livet rullar på! Har saknat dig i cyberspace men förstår att du behövde en paus. Var rädd om dig!

Hoppas jobbet flyter på och att du får en fin sommar!

Va tjusig du var på bilden!

Stor välkommen-tillbaka-KRAM!

Anna

24 Jun 2014 15:35

Åh, så roligt att se dig här igen! Skönt att höra att du är på gång igen. Jag har saknat dina inlägg och hör till dem som har kollat in för att se om du hittat tillbaka.

Jag håller med "hundrafemtiotre" - jättefin midsommarbild!
Anna

Lotta

24 Jun 2014 20:36

Välkommen tillbaka! Roligt att höra att du är tillbaka o vad roligt med jobb men jag förstår hur du känner med det där livet som bara går runt. Det handlar om att hitta de små stunderna i vardagen när man bara jobbar, äter, sover o går upp igen...

Mamsen

24 Jun 2014 20:37

Va 'kul med ett inlägg, äntligen :D.

Biggie

29 Jun 2014 19:28

Välkommen tillbaka! Och grattis till flytt hit upp till Norrland. :-) Hoppas verkligen att ni kommer att trivas. Luleå är jättefint, en riktigt pärla längst Norrlandskusten

Kommentera

Publiceras ej