Dag 1: check.

1kommentarer

Så var första dagen med nytt fokus avklarad (ja i stort sett i alla fall). Hade en rätt hungrig kväll men det är kanske inte så konstigt, mesta av ätandet på sistone har skett på kvällen och det är ju inte direkt sallad jag matat kroppen med. Maten har det gått bra med och jag har njutit av en sista ledig dag innan allvaret drar igång på riktigt. Om det nu räknas som ledigdag när man har tvättstuga.. jäkla tvättstuga, enda positiva med den är ju att man får lite motion. På tal om tvättstugan så har jag sen jag ramlade i trappen ner dit för x antal veckor fortfarande väldigt ont i knäna och benen överlag. Belastar nog lite annorlunda/fel nu i och med att jag har ont för det gör även ont i höfter och ja, i hela benen faktiskt. Värker väldigt mycket oavsett om jag ligger, står eller sitter. Om jag suttit för länge kan jag knappt gå för jag är så stel i benen. Det här med tvättstuga alltså! Farliga saker! Tur att vår nästa lägenhet har tvättmaskin och torktumlare inne i lägenheten!
 
Nästa lägenhet är förövrigt en trea (tvåa nu) med inglasad balkong, badkar (har vi inte nu) och den där tvättpelaren. Känns som en rätt bra mellanlandningslägenhet. Den är nytapetserad och har nya golv dessutom :)
 
Fast nu skulle jag inte klaga på mina ben utan berätta att första dagen har gått bra. Hoppas att er dag också gått bra!
 
 
Blommor från sambons brors trädgård.
 

1 kommentarer

Nina

01 Apr 2014 00:11

Har nu läst lite i din blogg... Vet inte riktigt vad jag ska säga.. Tror spontant att jag har lust å fråga om du vill bli min kompis alternativt att jag får bo med dig.. =) Fy fan vilket arbete du har gjort! Har själv startat min resa nu... Ska halvera mig själv (tror jag), har aldrig varit något annat än överviktig. näe... har massa frågor och funderingar men får inte fram ett ord... Vill bara säga att du fångat mig, vilken inspirationskälla du är... <3

Svar: Oj vilken snäll kommentar! Tack så jättemycket! :) Det kommer säkerligen gå jättebra för dig på din viktresa och kommer du på dom där frågorna eller funderingarna så är det bara att hojta till ;)
Sara

Kommentera

Publiceras ej