Sol och hav

3kommentarer

Även om dagen var bra på alla sätt och vis med positiva besked på vågen och allt så hade jag en sån där halvdepp dag där känslorna är lite väl nära ytan. Pratade rätt länge med både pappa och min syster på telefon idag och jag antar att det var en viss saknad och längtan efter familjen som fick känslorna att bubbla till ytan. Skrev lite med sambon att jag kände mig låg vilket gjorde att han ville göra min dag bättre så han slutade jobbet tidigare, vid 15, och plockade upp mig hemma för att ta en promenad i solen vid havet. Sol och hav muntrar väl upp alla? ;) 30 minuters aktiv promenad blev det och sen lite strövande, kastande av sten i vattnet, foto och sittande på klippor för att prata. Riktigt trevligt och jag var i alla fall mer glad efter det :) Det är skönt när man kan använda motion som en form av "pick me up".
 
Råkade dock göra något mindre smart nu på kvällen då vi båda somnade och sov i 2-2½ timme. Inte helt bra med tanke på att jag måste upp tidigt imorgon för att åka iväg till bibblo och plugga (söka vetenskapliga artiklar) men men!
 
 
Bad Philip ta en bild på mig :)
 
 
Delar av utsikten.. stör mig sjukt mycket på att horisonten är sned.. meeeen, ni överlever.

3 kommentarer

Jenny

11 Mar 2014 07:54

Gu så härligt det ser ut! hoppas du håller dig ifrån deppet då detta ofta får en att falla in i nån typ av ät-orgie, eller ja så är det för mig iaf :)
grattis till veckans fina minus oxå!

Svar: Ja dom där ät-orgierna är ju bekanta.. ska försöka hålla mig ifrån dom fällorna :)
Sara

Sofia Nilsson

11 Mar 2014 08:16

Vilken fantastisk pojkvän du har. Och du är lika söt och fin som vanligt :) Kämpa på!

Svar: Ja han är guld värd :) Tack! :)
Sara

Moster

14 Mar 2014 08:44

Bästa medicinen mot nedstämdhet!
Vilken bild!! Vilket resultat du har åstadkommit - starkt!

Du längtar efter familjen - kan inte dom flytta längre söderut? ;) Mta halvvägs, du vet!
Kram

Svar: Tro mig jag har försökt övertala och locka ner dom i över 3 år nu.. omöjligt! Tyvärr! För söder är ju bättre än norr men vad gör man när familjen bor där och längtan blir för stor?
.. och tack :)
Sara

Kommentera

Publiceras ej