Liten uppdatering

8kommentarer

Nu är vi inflyttade i nya lägenheten men vi har inget internet än (får det förhoppningsvis imorgon). Har varit en rätt onyttig helg men imorgon (ja idag egentligen då det är över midnatt nu) så är det nya friska, nyttiga tag igen. Har dock inte lyckats få med vågen (eller mikron) hit till nya så failar lite på måndagsvikt nu. Lunchen (som jag alltid brukar mikra) löser jag genom att göra en fräsch tonfisksallad med keso. Blir bra! Är hur som helst så fint här och jag trivs så sjukt bra i nya lägenheten. ÄLSKAR den inglasade balkongen.. har suttit där hur mycket som helst. Perfekt för en som är insektsrädd men som ändå vill vara "ute" ;)
 
Är mer död än levande nu så ska ta och svimma i sängs. Lägger in några få bilder som jag lagt upp på instagram under helgen..
 
 
Inredde balkongen idag. Köpte lite mattor (köpte bord igår på Ikea), en blomma och en lite lykta.
 
 
Utsikten åt ena hållet från balkongen.
 
 
.. och igår, mitt i flyttkaoset! :)
 

8 kommentarer

Sara

05 May 2014 22:39

Vad heter du på instagram då? :)

Rundamamman

06 May 2014 11:48

Jag är grymt imponerad av dig och din resa! Är själv en bit på väg, har vägt 140kg som mest, men känner att den där äkta motivationen inte dyker upp... hur gör du för att behålla din motivation?

Jenny

08 May 2014 10:13

Grymt mysigt det ser ut där ni nu bor :) Skönt nu när det börjar bli sommar, då blir man mer och mer sugen på olika sallader:)

C

20 May 2014 20:17

Hoho!
Var har du tagit vägen???

Anna

05 Jun 2014 11:13

Hej Sara!

Jag är en trogen läsare, som har kommenterat vid några tidigare tillfällen, och tittar in till dig dagligen. Nu är det en månad sedan ditt senaste inlägg och jag vill bara skicka en hälsning och en förhoppning om att du har det bra och att det inte finns någon annan anledning till tidsbrist och lite knaggligt internet till att du inte skrivit något på sistone. Jag håller i alla fall tummarna för att allt är bra med dig! Sköt om dig!
Kram Anna

Anna

05 Jun 2014 11:16

... inte finns någon annan anledning än tidsbrist och dåligt internet... menade jag... Det blev lite tokigt. Vad jag vill ha sagt är helt enkelt att jag hoppas att du mår bra och att det inte har hänt något som gör att du inte skrivit på sistone.

Sorry för att det blev lite rörigt!
Anna

yelling timber

08 Jun 2014 20:42

Hej!

Jag kikar också in varje dag och hoppas på att få höra något nytt från dig. =) Hoppas också allt är bra med dig!

Hundrafemtiotre

13 Jun 2014 23:50

Hallååååååå tjejen!

Saknar dig - hoppas allt är okej.

KRAM!

Kommentera

Publiceras ej