Förra veckan

4kommentarer

Måndag! Härliga måndag, eller?!
Jag hade en härlig helg i alla fall med alla de perfekta elementen. Shopping, sömn, umgåsande, maratontittande av serier och julklappsinslagning. Jajjamen, 7 julklappar fick sin julklädsel igår kväll. Älskar att slå in presenter och klappar med Philip.. han sitter och mönsterpassar pappret tills det är perfekt och jag kunde inte bry mig mindre om mönsterpassning och "haffsar" ihop något. Ja i hans ögon är det haffsar i alla fall. Jag tycker det är rätt underhållande!
 
Förra veckan innehöll också 4 års firande av vårt förhållande där jag fick blommor och blev bjuden på restaurang (supergod mat), vi fixade pass till resan nästa månad och så även resväska. Vi hyrde relaxen i vårt lägenhetshus och bastade en kväll. Känslan efter att man bastat är fantastisk, man känner sig så ren, så avkopplad och så skönt trött.
 
Det nyttiga livet är inte perfekt. Inga promenader förra veckan och matintaget kan bli bättre. Luncherna har vi i alla fall skött bra, älskar att ha matlådor med bra mat i frysen.
 
 
Blommor från Philip förra veckan

4 kommentarer

simply

11 Nov 2014 16:56

vackra blommor! tycker du är fantastiskt duktig!!!

Biggie

12 Nov 2014 11:33

Vilken återhämtningshelg. Underbart :-)

Oskar

21 Nov 2014 22:26

Hej Sara!
Har tidigare försökt kommentera här och maila dig, men du har inte svarat tyvärr :(
Är själv en ung grabb som väger alldeles för mycket, har inte kommit så långt som dig som försöker gå ner i vikt. Utan min vardag består av onyttigt och viktuppgång. Vore tacksam om du kunde maila så vi kunde etablera en kontakt!
Kram

Therese

28 Dec 2014 10:22

Hoppas att du haft en skön jul och att ni fick en fin resa! Saknar dina inlägg!

Kommentera

Publiceras ej