2 timmar!

3kommentarer

Promenerade totalt just över 2 timmar igår vilket jag är supernöjd med! 35 minuter på dagen som sagt och på kvällen så promenerade jag och sambon fram och tillbaka till och från mamma (hälsade på där i någon timme innan vi gick hem igen). 43 samt 44 minuter tog de promenaderna. Riktigt nöjd men idag är kroppen rätt seg. Måste ha haft ont i ryggen i natt för jag drömde om upprepade bilolyckor där det enda jag gjorde illa var min rygg, om och om igen. Vaknade upp med ryggont också. Nåväl! Idag står jobbsökande på 2 do listan och jag borde röja lite här i lägenheten också om jag orkar.
 
 
 
 

3 kommentarer

CG

01 Nov 2014 15:33

Åhh va´kul att du är tillbaka! Saknat dig.... Va duktig du är som kommit igång igen, bra med promenaderna!
Jisses vilket jobb du verkar ha gjort inför Halloween! Häftigt, spindeln var cool o smart! Gjord på svart sopsäck?
Du var snygg i din tiara <3

Ha en fortsatt trevlig helg!
Kram

Anonym

02 Nov 2014 22:23

Håller med CG. Det är jätteskoj att du är tillbaka igen! Har saknat din blogg. Vilket kul kalas du hade ordnat till. Duktig du är!

Ha en bra vecka!
Kram

Nina - Vardag utan socker

02 Nov 2014 22:24

Oj, det var jag som var anonym ovan!

Kommentera

Publiceras ej